Pomoc

Dopuszczalne wymiary przesyłek standardowych i niestandardowych znajdują sie w części Zasady Pakowania.

 
1.    Czy BestPOST.pl jest firmą kurierską?
BestPOST.plto wirtualna platforma ułatwiająca nadawanie przesyłek. Obiorem, przewozem i dostarczaniem zajmują się nasi partnerzy, profesjonalne firmy kurierskie Naszymi strategicznymi partnerami  są : największa i najczęściej wybierana firma kurierska w Polsce- UPS, oraz bardzo dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska firma K-EX , której jakość usług dorównuje liderowi
Nasze usługi skierowane są zarówno do osób indywidualnych jak i firm. .
  
 
2.    Po jakim czasie dostanę list przewozowy do zamówionej przesyłki ?
List przewozowy generuje sie około 1 min. Można go pobrać poprzez link w meilu "Potwierdzenie zamówienia nr ..." klikając na Podgląd zamówienia ...  lub w meilu zatytuowanym "List przewozowy do przesyłki nr ..." gdzie jest dołączony jako załącznik.
UWAGA :W przypadku nie otrzymania listu przewozowego proszę sprawdzić folder SPAM
 
3.    Dlaczego wasze usługi są takie tanie?
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom internetowym upraszczamy i przyśpieszamy pracę pracowników firm kurierskich.  To pozwala nam uzyskać atrakcyjne stawki przy zachowaniu najwyższych standardów jakości.

4.    W jakich godzinach mogę składać zamówienia ?
Serwis BestPOST.pl dostępny jest przez cały czas i w związku z tym zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę każdego dnia tygodnia.
Należy pamiętać, że w  większości przypadków zlecenia złożone do godziny 12:00 będą realizowane tego samego dnia. W przypadku zleceń z mniejszych miejscowości prosimy o składanie zamówień najpóźniej do godziny 10:00. W dużych miastach odbiór na ten sam dzień może być planowany do godziny 15:00.
UWAGA : w przypadku korzystania z platności za pośrednictwem PayU / Platnosci.pl, aby list przewozowy wygenerował się przwidlowo, należy sfinalizować transakcję w tym samym dniu co zalożenie zlecenia. Data platności i data listu przewozowego muszą byc jednakowe.

5.    W jaki sposób następuje rozliczenie za usługi?
Możliwe formy rozliczeń to:
  • Płatność za pośrednictwem platformy PayU.pl (firma zrzeszona w AllegroGroup – sposób płatności podobny jak w systemie „Płacę z Allegro”)
  • Przelew/przedłpata na nasze konto bankowe. Dane do przelewu dostępne są w zakładce kontakt.

6.    Jaki jest czas realizacji szybkich płatności internetowych za pośrednictwem platformy PayU.pl?
Czas realizacji płatności uzależniony jest od narzędzi udostępnianych przez systemy informatyczne banków i najczęściej jest on w pełni automatyczny. W pozostałych przypadkach księgowanie odbywa się ręcznie, ale przeprowadzane jest w znacznie przyspieszonym trybie przez wyspecjalizowaną komórkę banku i (w dni robocze w godzinach pracy banku) nie powinno trwać dłużej niż 30 minut.

7.    Czy mogę wpłacić dowolną sumę na konto BestPost.pl i realizować przesyłki na jej poczet?
Tak, taka możliwość jest udostępniona dla zarejestrowanych użytkowników.
 
8.Czy wysyłane przesyłki są ubezpieczone ?
Tak, są ubezpieczone do sumy 323 zł w UPS , 100 zł w K-EX oraz 200 zł w InPost
Za dodatkową opłatą można podwyższyć wartość ubezpieczenia.

9.    Jak zamówić kuriera po odbiór paczki ?
Wypełnij formularz zamówienia. Zwrotnie otrzymasz dokumenty przewozowe, które należy wydrukować i wręczyć kurierowi, który przyjedzie po paczki.Po kuriera odbierającego przesyłki nie trzeba osobno dzwonić - system sam powiadamia kuriera o konieczności odbioru paczki od Nadawcy.
Serwis BestPOST.pl nie posiada numerów telefonów do obslugujących Państwa kurierów - aby uzyskać numer telefonu do kuriera, należy skontaktować się z lokalnym biurem Przewoźnika, podając numer przesyłki.
Odpowiedni oddział  K-EX można znależć na jego stronie http://www.k-ex.pl/kontakt

10.Czy mogę drukować listy na zwykłej drukarce atramentowej?
Tak, list przewozowy musi być wydrukowany w jakości umożliwiającej odczytywanie kodu kreskowego przez automatyczne czytniki.

11.Jak długo trzeba czekać na pieniądze za przesyłkę pobraniową ?
Czas oczekiwania wynosi około 14 dni roboczych- w przypadku, jednak w większości przypadków jest on krótszy. Dokładamy wszelkich starań żeby pieniądze natychmiast po otrzymaniu od Przewoźnika przekazywać na Państwa konto.

12.Co powinienem zrobić kiedy przesyłka została uszkodzona podczas transportu?
Uszkodzenia przesyłek zdarzają się bardzo rzadko, jeżeli jednak dojdzie do takiej sytuacji to reklamacje należy składać bezpośrednio do firm przewoźników UPS Polska lub K-EX w terminie do 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki. Najkorzystniej jednak od razu w momencie doręczenia przesyłki spisać protokół straty i uszkodzenia.

13.Czy kurier ma obowiązek poczekać, do momentu sprawdzenia stanu przesyłki przez Odbiorcę?
Nie, kurier nie ma takiego obowiązku, ale można go o to poprosić.Klient może wezwac ponownie kuriera, jeżeli zawartość przesyłki uległa uszkodzeniu i należy spisać protokół szkody. W tym celu należy kontaktować sie bezpośrednio z najbliższym oddziałem Przewoźnika.

Twój koszyk jest pusty.

Zobacz koszyk
rodzaj
długość
szerokość
wysokość
waga
śledzenie przesyłki
nasi partnerzy

dla klientów i partnerów
BestPOST.pl na usługi oferowane przez:

 
 
 
×
W celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną, używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na ich stosowanie. Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików cookies.